Situație personal vaccinat la nivelul Liceului cu Program Sportiv "A.Iancu" Zalău_5.11.2021
REZULTATE FINALE CONCURS ADMINISTRATOR FINANCIAR:
REZULTATE FINALE CONCURS BIBLIOTECAR:
nr.inregistrare dosar concurs:388/13.04.2021
Rezultat: admis
REZULTATE SELECTIE DOSARE CONCURS ADMINISTRATOR FINANCIAR
REZULTATE SELECTIE DOSARE CONCURS BIBLIOTECAR
DATA SI LOCUL SUSTINERII PROBELOR DE CONCURS
Candidații vor depune dosarele de participare la concurs în perioada 05.04.2021-16.04.2021, între orele 8,00 – 15,00, la secretariatulLiceului cu Program Sportiv “Avram Iancu” Zalau, str. Avram Iancu, nr. 38.
DOSARUL DE INSCRIERE LA CONCURS
Pentru înscrierea la concurs, conform art. 6 al Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG 286/2011, cu modificarile si completările ulterioare prin HG 1027/2014 si HG nr.286/2011), candidaţii vor depune în perioada 05.04.2021 - 16.04.2021 , între orele 8,00-15,00, la secretariatul unităţii de învăţământ, un dosar care va conţine următoarele documente:
- cerere de înscriere la concurs, adresată directorului școlii;
- curriculum vitae;
- copia actului de identitate;
- copii după actele de studii;
- copia certificatului de naștere și a actului care atestă schimbarea numelui, dacă este cazul;
- adeverința medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de medicu de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate;
-l adeverinţă privind vechimea in munca, copie dupa carnetul de munca, REVISAL;
- cazier judiciar;
- adeverinta de integritate comportamentala eliberata de Inspectoratul de Politie
Judetean Salaj- serv.cazier judiciar
CONDIȚII GENERALE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
- Are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și cu domiciliul în Romania.
- Cunoștințe de limba română scris si vorbit.
- Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale.
- Are capacitatea deplină de exercițiu.
- Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată în baza adeverinței medicale, eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.
- Îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs.
- Nu a fost condamnat/condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității,contra statului ori a autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibil/incompatibilă cu exercitarea funcției cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
CONDITII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT, PE PERIOADA NEDETERMINATA, DE ADMINISTRATOR FINANCIAR
DESFASURAREA CONCURSULUI
Concursul se va organiza la sediul unitatii si va avea urmatoarele etape :
a) Selectia dosarelor de inscriere
b) Proba scrisa si proba practica
c) Interviul
ETAPELE CONCURSULUI
a) Selectia dosarelor de inscriere
In perioada 19.04.2021-21.04.2021 va avea loc selectia dosarelor de concurs de catre comisie.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii ale caror dosare au fost complete si corecte.
Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere se afiseaza cu mentiunea “admis” sau “respins “, la sediul unitatii si pe pagina de internet acesteia.
b) Proba scrisa si practica
Prin proba scrisa se testeaza cunostintele teoretice necesare ocuparii postului pentru care se organizeaza concursul
Subiectele pentru proba scrisa se stabilesc be baza bibliografiei si a tematicii de concurs, astfel incat sa reflecte capacitatea de analiza si sinteza a candidatilor, in concordanta cu nivelul si specificul postului pentru care se organizeaza concursul. Durata probei scrise este de 2 ore
Proba practica consta in testarea abilitatilor si aptitudinilor practice ale candidatului in vederea ocuparii postului vacant pentru care candideaza. Aceasta se desfasoara pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs care va include urmatoarele criterii de evaluare:
- capacitatea de adaptare;
- capacitatea de gestionare a situatiilor dificile;
- indemanare si abilitate in realizarea cerintelor practice;
- capacitatea de comunicare;
- capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfasurarea probei practice
Sunt declarati admisi la proba scrisa si practica candidatii care au obtinut minim 50 puncte.
c) Interviul
In cadrul interviului se testeaza abilitatile,aptitudinile si motivatia candidatilor
Proba interviului poate fi susținută numai de acei concurenți care au promovat proba scrisa si practica cu minim 50 de puncte.
Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
Criterii de evaluare
Activitatea prestata de salariat se realizeaza intr-un interval de timp de 8 ore pe zi,respectiv 40 ore pe saptamana.
Nr.crt. |
Etape concurs |
Data |
Interval orar |
1. |
Publicarea anunțului în Monitorul Oficial, site-ul unitatii,presa locala |
Pana in data de 02.04.2021
|
|
2. |
Depunerea dosarelor de înscriere |
05.04.2021 -16.04.2021 |
8,00 – 15,00 |
3. |
Selectia dosarelor și afișarea rezultatelor |
19.04.2021- 21.04.2021 |
8,00 - 15,00 |
4. |
Depunerea contestațiilor cu privire la rezultatele probei de selectie a dosarelor |
22.04.2021 |
10,00 - 12,00 |
5. |
Afișarea rezultatelor după contestații |
23.04.2021 |
10,00 |
6. |
Desfășurarea probei scrise si practice |
26.04.2021 |
9,00-scrisa 12,00-practica |
7. |
Rezultatul probei scrise si practice |
26.04.2021 |
16,00
|
8 |
Depunerea contestatiilor si afisarea rezultatelor |
27.04.2021 |
8,00-11,00 |
9. |
Interviul |
27.04.2021 |
12,00 |
10 |
Depunerea si afisarea rezultatelor contestatiilor |
27.04.2021 |
16,00 |
11 |
Afișarea rezultatelor finale |
28.04.2021 |
9,00 |
Tematica concursului
- Finanţarea unităţilor de învăţământ
- Contabilitatea unităţilor de învăţământ;
- Controlul Financiar Preventiv în instituţiile publice;
- Salarizarea personalului din unităţile de învăţământ;
- Drepturile băneşti ale cadrelor didactice şi elevilor din învăţământul preuniversitar
Bibliografie:
1.LEGEA nr. 82/1991– Legea contabilităţii cu modificările şi completările ulterioare;
2. ORDINUL nr. 1.917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instrucţiunile de aplicare a acestuia cu modificările şi completările ulterioare;
3. ORDONANŢA nr. 119 din 31 august 1999 privind auditul intern şi controlul financiar preventiv cu modificările şi completările ulterioare;
4. LEGEA nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;
5. LEGEA nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanţele publice cu modificările şi completările ulterioare;
6. HOTĂRÂREA nr. 841 din 23 octombrie 1995 - privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
7. ORDINUL nr. 2.861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările şi completările ulterioare;
8. ORDINUL nr. 1.792 din 24 decembrie 2002 cu modificările şi completările ulterioare pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
9. LEGEA nr. 79 din 8 aprilie 2008 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 103/2007 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
10. HOTĂRÂREA nr. 2.139 din 30 noiembrie 2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe , cu modificările şi completările ulterioare;
11. LEGEA nr. 1 din 2011 a Educaţiei Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare
12. ORDINUL nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporabile aflate in patrimonial institutiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
13. ORDINUL nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
14. LEGEA nr. 53 / 2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
15. ORDINUL 5079/2016 privind aporbarea Regulamentului cadrude organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, cu modificările şi completările ulterioare;
16. Ordinul nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv și a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările şi completările ulterioare;
17. Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finanțelor 923/2016 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările şi completările ulterioare;
18. Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
19. H.G. nr. 423/2016 Metodologia de alocare a drepturilor de care beneficiază copiii cu CES integrați în învățământul de masă, cu modificările şi completările ulterioare;
20. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
21. Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituțiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;
22. Hotărârea nr. 1395/2010privind finanțarea unităților de învățământ preuniversitar de stat, finanțate din bugetele locale, cu modificările şi completările ulterioare;
23. OMFP 517/2016 - proceduri FOREXEBUG, cu modificările și completările ulterioare;
24. Ordinul nr 629/2009 privind întocmirea şi depunerea situațiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;
Depunerea dosarelor se face în perioada 30.03.2021 – 15.04.2021, între orele 800 – 1500 la sediul unității.
DATA ȘI LOCUL SUSȚINERII EXAMENULUI
DOSARUL DE ÎNSCRIERE VA CUPRINDE:
a) cerere de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz: în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului
d) copia carnetului de muncă conform cu originalul şi fila REVISAL sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe de concurs.
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) adeverinţa de integritate comportamentală eliberată de Inspectoratul de Politie Județean Sălaj, Serviciul Cazier Judiciar, Statistică și Evidențe Operative.
h)curriculum vitae;
i)recomandare de la ultimul loc de muncă;
j) adeverinţă/ acte dovedidtoare ce atestă competenţe în operare pe calculator.
CONDIȚII GENERALE
a) Are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) Cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) Are capacitate deplină de exercițiu;
e) Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) Îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incopatibilă cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
CONDIȚII SPECIFICE:
Pentru postul de BIBLIOTECAR I (normă întreagă, perioadă nedeterminată).
- Studii superioare în domeniul postului, absolvirea cu examen de diplomă a unei instituţii de învăţământ, secţia de biblioteconomie, sau a altor instituţii de învăţământ ai căror absolvenţi au studiat în timpul şcolarizării disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei;
- Vechime în munca: minim 3 ani
- Competențe de operare pe calculator (Windows, Microsoft Office Word, Excel, Internet, poștă electronică, aplicații Google).
DESFĂȘURAREA CONCURSULUI
Concursul se va organiza la sediul Liceului cu Program Sportiv Avram Iancu” Zalău și constă în 4 etape succesive, după cum urmează:
a) Selecția dosarelor;
b) Proba scrisă si proba practica
c) Interviul.
CONCURSUL CUPRINDE:
a) Selecția dosarelor de înscriere
În perioada 16-19.04.2021 - are loc selecția dosarelor de concurs şi afişarea rezultatelor de către comisie, pana la ora 13,00.
Eventualele contestații se pot depune la sediul unității în data de 20.04.2021, intre orele 9,00 – 15,00 În data de 21.04.2021, ora 1500, se afișează rezultatele finale ale evaluării dosarelor
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la selecția dosarelor.
b) Proba scrisă si practica:
Data și ora desfășurării probelor: 22.04.2021, incepand cu ora 900
Candidații vor fi prezenți la sediul unității, cu 15 minute înaintea începerii probei scrise, având asupra lor actul de identitate sau orice alt document care atestă identitatea.
Durata probei scrise este de 2 ore ( 120 minute) de la primirea subiectului.
Proba practica incepe la ora 1100
Afișarea rezultatelor: 22.04.2021 ora 1400
Sunt declarați admiși la proba scrisă si practica candidații care obțin minim 50 puncte la fiecare proba.
Depunerea eventualelor contestații se va face după afișarea rezultatelor.
Data afișării rezultatelor finale: 22.04.2021, ora 16.
Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste grilă.
In cadrul probei practice se testeaza abilitatile si aptitudinile practice ale candidatului in vederea ocuparii postului vacant pentru care candideaza
c) Interviul
În cadrul interviului se testează abilitatea, aptitudinile și motivația candidaților.
Proba interviului poate fi sustinuta doar de catre acei candidati declarati admisi la proba scrisa si practica.
Planificarea orară a candidaților va fi afișată până cel târziu în data de 22.04.2021 ora 1630.
Data și ora desfășurării: 23.04.2021, începând cu ora 900.
Afișarea rezultatelor: 23.04.2021.
Depunerea eventualelor contestații se va face după afișarea rezultatelor, în aceeasi zi pana la ora 1300
Rezolvarea și afișarea rezultatelor contestațiilor: 23.04.2021 ora 1400.
Punctajul final se calculează ca media aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și practica si interviu.
d) Afișarea rezultatelor finale ale concursului: 23.04.2021, ora 1500.
TEMATICA POST BIBLIOTECAR:
BIBLIOGRAFIE POST BIBLIOTECAR:
Criterii transfer consimtit 2021
https://vaccinare-covid.gov.ro/
INVITATIE DE PARTICIPARE pentru achizitia de bunuri-0ct.2020
BUGET ALOCAT LICEULUI CU PROGRAM SPORTIV "A.IANCU" ZALĂU
Criterii specifice pentru transfer consimtit intre unitatile de invatamant-2019
EvNat2020 - Flux de lucru unitati scolare
OMEC-OMS 4266-840- suspendare cursuri si activ. in perioada 2-12.06.2020
Rezultat concurs muncitor calificat
Reabilitarea termică a
Liceului cu Program Sportiv "A.Iancu" Zalău
GREEN-NEWS
Acest Green-News se vrea a fi un mijloc de informare şi conştientizare pentru elevi, un ghid al principalelor probleme cu care se confruntă natura. Protejarea mediului este fundamentală în zilele noastre. Trebuie să ne gândim atât la noi, cât şi la nevoile viitoarelor generaţii. Modul nostru de viaţă pune planeta la încercare. Consumăm tot maimult din resursele naturale şi punem în pericol sistemele de mediu-apa, pamântul, aerul. Acest lucru nu poate continua la nesfârşit, cu atât mai mult cu cât populaţia lumii continuă să crească. Dacă nu ne schimbăm comportamentul acum, viitorul nostru va fi mai puţin sigur şi tot mai mulţi oameni se vor lupta cu resursele naturale din ce în ce mai reduse. Trebuie să trecem neapărat la un consum raţional. Fie că ne place sau nu, omenirea nu există izolat,ci face parte dintr-un sistem complex alăuri de plante, animale şi alte organisme. O schimbare într-o parte a acestui ecosistem are repercursiuni asupa tuturor celorlalte părţi şi pe măsură ce continuăm să producem schimbări radicale în lumea ce ne înconjoară, viitorul nostru atârnă în balanţă. Adevărul este că, mulţi oameni sunt preocupaţi de situaţia mediului înconjurător dar nu-şi fac probleme când aruncă gunoaiele pe jos sau într-un râu, ori, când lasă luminile aprinse. Aceste lucruri par banale, dar dacă fiecare dintre miliardele de locuitori ai Pământului ar fi atent la aceste lucruri, situaţia degradării mediului s-ar schimba mult.Cu scopul de a-şi aduce o mică contribuţia la protejarea naturii, elevii Liceului cu Program Sportiv “Avram Iancu” din Zalău, s-au implicat în activităţi de protecţia mediului şi dezvoltare durabilă.
Prof. Adriana Marian-Liceul cu Program Sportiv “Avram Iancu”Zalău
MOTTO: ,,Dacă vă gândiţi la anul ce va urma,
plantaţi seminţe;
Dacă vă gândiţi la următorii 10 ani,
plantaţi copaci;
Dacă vă gândiţi la 100 de ani de acum înainte, educaţi copiii.”
(Proverb chinezesc)
Problemele de ecologie nu mai sunt de domeniul SF-ului de multă vreme. Sunt probleme cu care societatea noastră se confruntă zilnic iar fiecare individ are un rol cât de mic. Prin "poluare" se înţelege impurificarea mediului înconjurător datorită influenţei omului. Această lucrare doreşte să prezinte cât mai interesant problemele de mediu cu care se confruntă omenirea. Omenirea? E mult spus? În ţara noastră problemele de ecologie au fost şi încă mai sunt tratate cu neseriozitate de marea majoritate a populaţiei.Cum bine au observat biologii, omul este singura fiinţă care îşi distruge mediul în care trăieşte. De ce? Răspunsuri ar fi multe: nepăsarea, lipsa educaţiei, incultura, inconştienţa fac din om cel mai mare inamic natural al planetei. Omul încă nu a învăţat, sau mai bine spus a uitat cum să trăiască în armonie cu natura. Prin urmare, această lucrare de ecologie doreşte să facă educaţie ecologică, îşi propune să treacă de formule socotite câteodată stupide de genul "nu aruncaţi hârtii pe jos" pentru a vă face să realizaţi că zilnic respiraţi gaze de eşapament iar apa de la robinet are prea mult clor. Mediul înconjurător descrie cel mai bine gradul de civilizatie al societăţii în care trăim. Prin urmare, a face un bine naturii, înseamna a face un bine societăţii şi indivizilor ei. Starea mediului înconjurător depinde de fiecare dintre noi, ne afectează în mod direct viaţa şi sănătatea. Să trăim în armonie cu natura - e oare aşa de greu de realizat? Sticla, hârtia, plasticul se pot recicla cu succes, s-a inventat maşina de spălat fără detergenţi, călătoriile cu bicicleta sunt mai sănătoase decât cele cu automobilul iar folosirea transportului în comun reduce poluarea în oraş.
Viitorul depinde de noi. Dar nouă ne pasă?
ÎNTREBĂRI?
ŞTIŢI....
ŞI IAR ÎNTREBĂRI.....
10 sugestii de a reduce risipa de energie:
CONCLUZII:
Poluarea afectează calitatea vieţii locuitorilor!
Ca un bun cetăţean, trebuie să respecţi legile, normele şi valorile mediului înconjurător!
Protecţia naturii depinde doar de noi!
Este foarte important să se conştientizeze în rândul elevilor fenomenul de poluare şi impactul pe care aceasta îl are asupra vieţii, asupra mediului în general. Astfel, elevii îşi vor putea asuma unele responsabilităţi cu privire la protecţia mediului înconjurător.
Noi ne gândim doar la faptul că numai noi existăm şi restul ce compune laolaltă viaţa nu mai contează. Nu suntem conştienţi de faptul că această generaţie se va moşteni, iar dacă noi lăsăm "urme", celorlalţi le va fi greu, aproape imposibil să le şteargă. De aceea este nevoie să ne alăturăm forţele şi să ocrotim pe cât posibil acest mediu în care trăim. E atât de simplu!
Ştiri | ||
Paula Todoran- cea mai bună clasare din delegaţia României la Campionatul Mondial de Semimaraton | ||
2016-03-29 10:56:16 | ||
Cea mai bună clasare din delegaţia României la Campionatul Mondial de Semimaraton |
||
Paula Todoran și-a realizat visul | ||
Paula Todoran s-a calificat la Jocurile Olimpice din Brazilia
|
||
Catalin Marian, sportivul anului la LPS Avram Iancu Zalau | ||